Trajimos ________ periódicos para reciclar, pero ________ revistas no son para reciclar.A.
estos, esas

B.
aquellas, aquellos

C.
esta, esas

D.
estas, esos

Answers

Answer 1
Answer:

Answer:

A.

Explanation:

it pronounced "Trajimos estos periodicos para reciclar pero esas revistas no son para reciclar.

Related Questions

Mi /Frances/ ser /amigo/ buen /Hugo
Conjugate the following AR verb jugar - play in the Imperfect tense.YoTúEl, ella, Ud.NosotrosVosotrosEllos/elas/Uds
How to say Maze and Runner in Spanish?
Listen and choose the option with the correct price 849.000 859.000 749.000 759.000 *spanish*
DOES ANY BODY KNOW WHERE I CAN FIND THEM AT OR WHO KNOWS THEM I Need all the answer keys/questions that's gonna be shown in E/dgenuity: Spanish 2 Semester 1 Final Exam

Complete the sentences with the correct pronoun according to the hint in the parenttheses 1. Te gustaria ir con_________ {Simon y yo}
2. El boleto es para _________ {tu}
3.Quiero ir con _________ {mis amigos}

*URGENT* *100 POINTS*

Answers

1.Nosotros

2.Usted

3.Ellos
1.nosotros 2. Usted 3.ellos

Oracion con la palabra ayuda

Answers

todas las noches mi papa siempre me ayuda con mi tarea
Yo y mi hermana ayuda a mi mama cosinar.

What dose latte mean in Spanish

Answers

Latte is a Spanish word and an English word, so Latte in Spanish and English are the same. 
Two lattes. Dos, which I'm guessing you meant means two. Latte is latte, meaning it's still a beverage.

Una oracion con la palabra anca.

Answers

fuimos a un parque , y vimos una pierna allí, que era grande ..hope that this helps you. ! =)

Reemplace el objeto directo e indirecto con pronombres. Julieta le dijo un secreto a tu hermana: Julieta _____ _____ dijo. A. se la
B. te lo
C. se lo
D. te la

Answers

Answer:

Is Answer C because is a masculine object

Hi !!

Julieta le dijo un secreto a tu hermana.

Julieta se lo dijo.

-

explanation

un secreto = masc.sing. => lo

la always changes in se when followed by the direct object pronoun = lo, la, los, las

the indirect object pronoun is always before the direct object pronoun-

-

☺☺☺

How to say like a boss in spanish

Answers

Like a boss in Spanish means como un jefe. Hope this helps.
the answer is como un jefe