PLEASE HELP with this!!!!!!!

Answers

Answer 1
Answer:

Answer:

Where is the question........?????

Answer 2
Answer: can you elaborate on the question!??

Related Questions

Con quien diego (salir)
Sí, yo _____ a pensar en la última competencia que me salió fatal. a. te pusiste b. se puso c. me puse
Los aztecas son de California.?(Spanish Lesson titled: La Historia De Mexico: "Un Vistazo a su gente a traves del arte"TrueFalse
El médico me pone una __________. resfriado pastilla inyección tos
Hola amigo como estas? yo estoy muy bien tengo 4 clases este semester. Tengo una de espanol todos los dias.Tambien tengo una clase de arte y una de ciencias. Para mi cllase de ingles es necesario tener una computadora. Y tu que clases tienes?Hasta luegoXavier YahirRefer to the email in the previous activity to dicide if the statement is true or falseXavier is not tiredA. TrueB. False

Do you have any favorite colors you like to wear? What are they? As we continue to talk about clothing and styles, I want to point out the many similarities in clothing choices in the Spanish-speaking world as well as in the United States. Then we can discuss the differences in traditional clothing. Let’s begin with a talk about our favorite clothes!

Answers

Answer:

I like to wear t-shirts under flannels with jeans. I prefer dark colors.

Explanation:

The question that you posted was your teacher asking you, personally, what you like to wear. So you should answer with what you wear. Because if you put what I like to wear instead of yourself the teacher is going to think that you are a strange person if you do not wear the same clothes as I do.

Hope this helps friend

Read the text and the sentence, and then choose the correct option to complete the sentence.¡Hola, amigos! Mi nombre es Esteban y yo vivo en Nicaragua. Tengo trece años. Mi escuela es una
escuela rural y yo uso el uniforme escolar. Tengo siete clases. Yo voy a matemáticas y álgebra de las
ocho y media a las diez y media. En la escuela me gusta escribir y hablar en la clase de inglés. En
cinco minutos voy a practicar béisbol. Mi actividad favorita es practicar deportes. El día termina a las
quince horas. ¡Hasta luego!
Based on the text, what would be the best title or heading for this paragraph?
The chores for the day
O After-school activities
O Welcome to the daily routine of a learner
The benefits of learning public speaking

Answers

Answer:

Welcome to the daily routine of a learner

Explanation:

Answer:

O Welcome to the daily routine of a learner

Explanation:

Camarero, ¿meun cuchillo y un tenedor?
O A. quiero
O B. pido
O C. trae
D. llama

Answers

The answer is most likely C. TRAE. Trae means bring.
Anwser to this queStion is C

3-6 | ¿Adónde van? Following the model, write complete sentences using the verb ir.¡OJO! Remember: a + el = al.
MODELO: mi hermano / museo
Mi hermano va al museo.
1. ustedes / el supermercado
2. tu papá y tu mamá / la tienda
3. tú y tu novio(a)/el restaurante
4. yo/el partido
5. nosotros / el gimnasio
6. usted / la plaza
7. tú / la iglesia

Answers

Answer:

Explanation:

1. Ustedes van al supermercado

2. Tu papá y tu mamá van a la tienda

3. Tú y tu novio(a) van al restaurante

4. Yo voy al partido

5. Nosotros vamos al gimnasio

6. Usted van a la plaza

7. Tú vas a la iglesia

Please help me i need it as fast as possible!!!!!

Answers

Answer:

trabajamos

Explanation:

amos is for nosotros

Answer:

trabajamos

Explanation:

im a fluent spanish speaker

Interview three people that speak another language (besides English) at home, at work, or with his or her friends. At least one of the people you interview should speak Spanish.Using the information that you obtain from your interviews, write a brief report of at least 250 words. In your report, summarize what you learned. Then, compare your own experience with your interviewees. Tell of other linguistic or cultural influences in your daily life.

Answers

esta semana no he hablado con mucha gente porque se acercaba el día de hoy, hoy hace unos años pasaron demasiadas cosas malas en mi vida que la verdad hasta de pensarlo me hacen llorar, el punto aquí es, jugar soccer fue lo único que me distrajo de mi asquerosa vida y me hacía feliz, y hoy justa mente hoy!! el peor día de mi vida, me dicen que no podré jugar fútbol nunca más si quiero volver a caminar, así que perdónenme si no les escribo...solo es un mal momento