Una oracion con la palabra archipielago

Answers

Answer 1
Answer: El archipiélago de Galápagos ha sido golpeado con una gigante ola .... Éxitos!
Answer 2
Answer: a sentence with the word archipielago I don't think archipielago is even a word

Related Questions

1. Choose the correct pronoun for the following sentence. Yo ____ doy los chocolates a mi hermana. le me nos te 2. Choose the correct pronoun for the following sentence. Mis amigos ____ dan las flores a nosotros. me le nos te 3. Choose the correct pronoun for the following sentence. Tú ____ das las películas a ellos. me te les le 4. Choose the appropriate ending for the following sentence. La escuela te da mucha tarea… a ti. a él. a usted. a ellas. 5. Choose the appropriate ending for the following sentence. Mi padre nos da dinero… a vosotros. a nosotros. a ellos. a ellas. 6. Choose the appropriate verb to complete the sentence. Yo _______ muchos regalos de mi padre. recibo recibes reciben recibe 7. Choose the appropriate verb and/or pronoun to complete the sentence. Yo _________ los juguetes a mi hermano. le da me da le doy me doy 8. Choose the appropriate verb and/or pronoun to complete the sentence. Nosotros __________ la música a ellos. les doy les dan le das les damos
¿ te gustan los días festivos¿No, no te gusta Sí, le gustan No,no nos gustan Si,me gustan muchísimo
El correo electronico__ para enviar informacion rapidamente. A. sirve B.sirvo C.servimos D.sirves
Please help the sentence is 'brush your teeth' but i need the sentence formed into a MeTeSe Nos Os
What are husband and wife?

Escribe una leyenda para describir la imagen usando el se impersonal. Write a caption for the image using the impersonal se. You may copy and paste the accented and special characters from this list if needed: Á, á, É, é, Í, í, Ó, ó, Ú, ú, ü, Ñ, ñ, ¡, ¿Me alegro mucho porque en esta tienda, sí ________ (vender-2 palabras) helado.

Answers

Escribe una leyenda para describir la imagen usando el se impersonal.

Me alegro mucho porque en esta tienda, sí ________ (vender-2 palabras) helado.

Answer : Me alegro mucho porque en esta tienda, sí se vende helado.

\textit{\textbf{Spymore}}​​​​​​​

La mejor manera de mantener un registro de lo leído es mediante el uso de

Answers

Answer:

La respuesta es: Un diario de lectura.

Explanation:

Si lees muchos libros regularmente, puede ser una gran idea llevar un diario de lectura.  

Escoge un medio. Hay dos medios principales en los que puedes desarrollar un diario de lectura: puedes escribir en un diario físico o puedes publicar en línea lo que escribes a través un blog.  

Si quieres un lugar para registrar tu historial de lectura, se puede decir que Goodreads es incluso mejor que un simple blog.

La respuesta es: Un diario de lectura.

................................

If you read a lot of books regularly, it can be a great idea to keep a reading journal.

Choose a medium. There are two main ways you can develop a reading journal: You can write in a physical journal, or you can post what you write online through a blog.

If you want a place to record your reading history, Goodreads can be said to be even better than a simple blog.

The answer is: A reading journal.

Answer:

La forma más básica de realizar un seguimiento de lo que lee es simplemente mantener un registro de libro o una hoja de cálculo. Cada vez que lea un libro, registre lo siguiente: el título del libro; el autor; la fecha en que se publicó; la longitud; el género; cuando empezaste a leerlo; y cuando terminaste el libro.

Explanation: In English:

The most basic way to keep track of what you read is to simply keep a book record or a spreadsheet. Every time you read a book, record the following: the title of the book; the author; the date it was published; the length; the gender; when you started reading it; and when you finished the book.

Qué bonito es el amor, amigo déjame explicar Como les voy a platicar 20 tragos amargos, la lengua voy a soltar Entra en mi mente y luego me dan ganas de pensar Hasta ganas de suspirar Me vuelvo loco si ella no está Últimamente he pensado en dejarla, pero aquí está Mis amigos me dicen que pare ya Ta' bien buena, no la quiero yo dejar No la puedo yo dejar Al chile no quiero ahorita quebrar Sus labios me enamoran cada día más Adicto al sentimiento que ella me da, Ya que andamos hablando entre compas, déjame decir No solo es una la que me trae así Una de ellas es la que me hace feliz No la puedo yo dejar Al chile no quiero ahorita quebrar Sus labios me enamoran cada día más Adicto al sentimiento que ella me da

Answers

Answer:

Dhdhdjdjdnnrncucbfbch

Explanation:fhdhdjdjdndnndnddbdb

Answer:

How beautiful love is, friend, let me explain. How am I going to talk to you about 20 bitter drinks, my tongue is going to come out. It enters my mind and then it makes me want to think. I even want to sigh. , but here it is My friends tell me to stop It's so good, I don't want to leave it I can't leave it I don't want to break the chili right now Her lips make me fall in love more and more Addicted to the feeling she gives me, Since we are walking Talking between compas, let me say Not only is one the one that brings me this way One of them is the one that makes me happy I can't leave her I don't want to break the chili Right now Her lips make me fall in love more and more Addicted to the feeling that she gives me

Explanation: if that's what you want (si es lo que quieres)

What is a job that requires Spanish speaking? What skills are needed for that job? How is Spanish speaking used in that job? (btw I already have translator and Spanish teacher, I need one more)

Answers

maybe  a Spanish chef?
Working at a spanish supermarket?

Read the sentence in English and then decide if the word in bold type would be ser or estar in Spanish.The university -is- downtown.

Answers

Its estar because ser isnt correct
I’m pretty sure it’s estar

Problem set 3:
0.4 x 0.62 =
Check​

Answers

Answer:

0.248

Explanation:

0.4 times 0.62 = 0.248